Sustain World!

Información medianamente organizada

How the Better Buying Lab Aims to Accelerate Demand for Sustainable Food | Sustainable Brands

As Dr. Andrew Steer, president and CEO of WRI, says, “If we want to feed a growing population without straining natural resources, we have to do more than change mindsets; we have to change diets.” Why then – given the recognized benefits of plant-based diets and the growing number of people who want to consume sustainable foods – don’t more people change what they eat? The Better Buying Lab takes a fresh approach to help people eat more sustainable food.

Origen: How the Better Buying Lab Aims to Accelerate Demand for Sustainable Food | Sustainable Brands

Anuncios

Un comentario el “How the Better Buying Lab Aims to Accelerate Demand for Sustainable Food | Sustainable Brands

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

Información

Esta entrada fue publicada en 12 agosto, 2016 por en Alimentos y etiquetada con .

Categorías

A %d blogueros les gusta esto: