Sustain World!

Información medianamente organizada

Unilever Hopes to No Longer Be ‘Unique in its Audacious Ambition’ to Drive Purpose | Sustainable Brands

Jonathan Atwood is VP of Sustainable Business & Communications at Unilever North America. Kathleen Dunlop is the global brand director for Vaseline at Unilever, and has been at the company for 17 years. She is leading the launch and rollout of Vaseline’s social mission, the Vaseline Healing Project. We caught a few minutes with them at SB’16 San Diego in June to hear their thoughts on the role of purpose in business.

Origen: Unilever Hopes to No Longer Be ‘Unique in its Audacious Ambition’ to Drive Purpose | Sustainable Brands

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s

Información

Esta entrada fue publicada el 23 agosto, 2016 por en RSC.

Categorías

A %d blogueros les gusta esto: