Sustain World!

Información medianamente organizada

Knorr Campaign Asks Consumers to ‘Eat’ Less Water | Sustainable Brands

While consumers have become more aware of food waste issues thanks to media campaigns and numerous initiatives led by startups and large companies alike, such efforts tend to overlook the intricate relationship between food production and water scarcity. With this in mind, food producer Knorr, one of Unilever’s sustainable living brands, has launched a new behavior change campaign to raise awareness of the “hidden” water waste impacts in food production and encourage consumers to reduce their water footprint, just as the brand has within its own supply chain.

Origen: Knorr Campaign Asks Consumers to ‘Eat’ Less Water | Sustainable Brands

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s

Información

Esta entrada fue publicada en 9 septiembre, 2016 por en Agua y etiquetada con .

Categorías

A %d blogueros les gusta esto: