Sustain World!

Información medianamente organizada

A Conscious Consumer Walks Into a Bar: Investing in Social Impact Film Storytelling | Sustainable Brands

There has been a millennial marketplace shift – the type of companies that this generation of consumers want to patronize – and work for – are companies that align with their personal values. How is the consumer informed of those values? Long-form storytelling is becoming increasingly powerful in its ability to communicate story in a way that can enhance brand value, relate purpose to consumers and act as a ‘social insurance policy.’

Origen: A Conscious Consumer Walks Into a Bar: Investing in Social Impact Film Storytelling | Sustainable Brands

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s

Información

Esta entrada fue publicada el 25 noviembre, 2016 por en Consumo.

Categorías

A %d blogueros les gusta esto: