Sustain World!

Información medianamente organizada

Study: Effectively Marketing Sustainable Goods Could Represent $1T Market Opportunity | Sustainable Brands

A new global consumer study from Unilever reveals fascinating insights regarding consumer interest in and commitment to sustainable products, as well as an over $1 trillion market opportunity for brands that can effectively and transparently market the sustainability of their wares. The study also found that a higher percentage of consumers in emerging markets feel better when they buy sustainably made products, likely due to their direct exposure to the negative consequences of unsustainable business practices.

Origen: Study: Effectively Marketing Sustainable Goods Could Represent $1T Market Opportunity | Sustainable Brands

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

Información

Esta entrada fue publicada en 9 enero, 2017 por en Agricultura ecológica, RSC y etiquetada con .

Categorías

A %d blogueros les gusta esto: