Sustain World!

Información medianamente organizada

Why There Is No Role for Storytelling in Your Sustainability Report | Sustainable Brands

Very few stakeholders spend time reading dense, formal corporate reports, and those that do want two things: An explanation of how sustainability and/or CSR create long-term value for an organization and its many stakeholders; and data to supports these claims. The audiences who read formal sustainability and/or CSR reports are not concerned with the heart-touching, human interest stories that resonate with audiences on websites, social media, and elsewhere.

Origen: Why There Is No Role for Storytelling in Your Sustainability Report | Sustainable Brands

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

Información

Esta entrada fue publicada el 24 abril, 2017 por en RSC.

Categorías

A %d blogueros les gusta esto: