Sustain World!

Información medianamente organizada

In an Uncertain Global Economy, Communicating Purpose Is Key | Sustainable Brands

A majority of business leaders believe in the value of a strong corporate purpose and only a minority say their company’s main purpose is to maximize shareholder value, says a new report by EY. Based on a survey of 1,470 global leaders representing companies across various industries in developed and emerging markets around the world, the report reveals that purpose, not profit, is the key to success amid a turbulent global economy.

Origen: In an Uncertain Global Economy, Communicating Purpose Is Key | Sustainable Brands

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

Información

Esta entrada fue publicada el 23 junio, 2017 por en RSC.

Categorías

A %d blogueros les gusta esto: