Sustain World!

Información medianamente organizada

Chicken or Egg: Does Happiness Lead to Sustainable Lifestyles, or Vice Versa? | Sustainable Brands

In a deep-dive, research-based roundtable session on Monday morning, Markus Terho and Sari Laine from the Finnish Innovation Fund presented the findings of a new, nationally representative survey of sustainability attitudes and everyday practices of people living and working in Finland. In the drive to convince consumers to be more responsible in how they live their lives, there has so far been a temptation to focus on what they must forgo in search of impact minimisation, rather than the value that can be created.

Origen: Chicken or Egg: Does Happiness Lead to Sustainable Lifestyles, or Vice Versa? | Sustainable Brands

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s

Información

Esta entrada fue publicada el 3 noviembre, 2017 por en Sociedad.

Categorías

A %d blogueros les gusta esto: